0

U periodu od 23-eg do 27-og oktobra, Debatni Klub Ekonomskog Fakulteta je po drugi put organizovao projekat „Speak&Sell“. U okviru projekta, polaznici sa svih godina su imali priliku da saznaju iz prve ruke nešto više o preduzetništvu, startapovima, pisanju i finansiranju biznis ideja, komunikacijskim, prodajnim, prezentacionim i marketinškim vještinama. Radionice je držalo 9 predavača, kako mladih preduzetnika tako i predstavnika različitih kompanija.

Za vrijeme trajanja projekta, polaznici su dali sve od sebe da implementiraju naučeno kroz razvoj sopstvene ideje.

Na završnici projekta, 30-og oktobra, učesnici su predstavili svoje biznis ideje pred tročlanom komisijom, predstavnicima studentskih organizacija kao i ostalim zainteresovanim studentima.

Žiri sastavljen od profesora i predstavnika Neregelie je jednoglasno donio odluku da nagradu odnesu dvije biznis ideje: „Break the box“ čiji su nosioci Lenka Mirković, Anđela Matanović i Adis Burzić i ideja „Nutrigarten“ koju su iznijele Medina Delić, Jovana Perić i Jovana Vukotić.

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Takođe, studentske organizacije AIESEC Montenegro i Volonterski klub Ekonomskog fakulteta su po svom nahođenju odabrali dvije ideje i nagradili ih kartama za Youth Speak Forum i CEO konferenciju. Dobitnici su Ljubo Bukonja sa idejom „Pametni namještaj“ i Emir Pepić sa idejom „Wasser“.

Nakon uspješno završenog projekta, Debatni klub u narednom periodu planira niz aktivnosti koje će kroz interakciju sa studentima doprinijeti njihovom profesionalnom razvoju.

Redakcija

Energetska tranzicija kao prilika za socio – ekonomski razvoj – NVO Green Home

Previous article

Protestni skup “Mi smo njihov glas”

Next article

Comments

Leave a reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

More in NVO Sektor

You may also like